Friday, January 26, 2007

TAX Week
22 Jan - 28 Jan

做死人呀! 老闆2月頭要飛走做present. 今個禮拜d野開始急到"屎(死)". 特別多謝( 唔係講野, 係真架) 我d同事-包括大陸同事, 雖然自己都做到2,3點,但係我知佢地有時仲辛苦過我. 特此鳴謝!! 希望老闆成功返黎, 唔係又要捱鬧.

本來我地時間都好迫, 點知2月2號, 我老闆個細佬( 都係我老闆) 結婚, 全公司休息一日, 我地d時間仲迫. 擺酒地點係深灣鄉村俱樂部, 咁大仔都未去過d咁高貴既地方. 野食真係麻麻, 不過地方佈置都好靚, (d相你地等下啦).



ps 交了稅的日子 真是難捱 - 朋友你交咗未? 記得4月又交過-

香港政府好唔公平呀, d大有錢佬就可以做數交少d稅, d真係窮人(當中等係有d有野唔去做d人啦)又唔駛交, 得番d努力工作但人工又唔高d人係度交, 仲要唔係好響受到d褔利.

1 Comments:

Blogger foxymcdee said...

死!我唔記得交!洗哂tim.....

6:53 PM  

Post a Comment

<< Home