Tuesday, August 07, 2007

Summer Fashion Week
9 Jul - 15 Jul

係呀又係我呀! 比賽又入圍!!
成個profilo就係3日之內完成, 但係出黎都ok喎
其實今次d 衫我自己好鍾意, 師傅係完全做到我d過份嘅要求, 每件衫都同我畫嘅一樣 ( 差唔多啦) , 但係結果都係得果桔.
自己有時都發覺自己太忙啦, 就連我個friend都頂唔順話我係 - 活力小跳豆. 今年頭半年沖得太快啦, 有時連自己都唔知做緊乜. 所以我暫時決定 玩多一次 young d 就唔玩任何比賽啦!! 我都好倦啦.

1 Comments:

Blogger foxymcdee said...

阿lee 呢個COLLECTION D 衫好正! :)
你而家點呀好耐無見, 幾時出現呀

4:09 AM  

Post a Comment

<< Home