Sunday, February 25, 2007

Yoga Week
19 Feb - 25 Feb


放假有咩好做呢?! 做瑜珈

自從join咗pure之後, 開頭真係滿懷壯志,希望:我要做好呢個post. 但係隨著時間偷偷雞流逝,自己又做少咗, 雖然都有d進步, 但唔多囉. 星期三做咗一堂ashtanga 1 (注: ashtanga 係瑜珈一支, 講求肌肉耐力及柔軟度, 係非常挑戰性的練習,當中的細節呀-自己0弟書啦), 又令我燃起心中一團火呀. d post 真係好amazing呀, 雖然老師成日講, 瑜珈唔係就咁擺隻腳上個頭, 但係當你見到有人真係做到, 個心真係好想去到佢地個階段( 我自己啫).

希望一日, (係盡快)考到牌出黎教. - 但係我知要一步一步黎,唔可以心急, 日日練下, 就自然有進步. 係咪!!!

4 Comments:

Blogger cching said...

作死!原來己寫咗咁多日,但今日先話比我知。不過你個blog 好有你的態度呀,i like it.
起碼電話找不到你;留言留吾住你,係個blog點都可以找到你少少嘅。
mei姐

6:15 PM  
Blogger foxymcdee said...

ahhaha! ah lee!!! 我要做好呢個pose!!!仲勁過特首!我想睇你呢個pose ar!!!

6:26 PM  
Blogger Unknown said...

Wa~~~,try you best to train this pose!!!!Perform it in vince's wedding,haahhaa draw away people 's attention from the couple .hahaahahhaha

7:28 PM  
Blogger Unknown said...

你已經做瑜伽做得好好勒, 你有無睇過我既示範? Frog post向前翻籐一周半!!!
茂利

10:17 AM  

Post a Comment

<< Home