Friday, March 09, 2007

Maraton Week


26 Feb - 4 Mar



開工啦!!

26號終於放完假又要開功啦. 其實好多野等住自己做,但係都懶囉.


星期日要跑渣打喎, (其實25號星期日自己已經開始練下, 跑咗成個鍾- 但係都唔知跑咗幾遠) 星期二又同d同事再跑運動場, 跑咗10k, 都係差唔多要成個鍾 (ok 啦 自己又唔係日日練 自我安慰一下)


4號終於跑啦! 心情又緊張又興奮, 去到尖沙咀同班同事會合都差唔多6點半囉,現場已經好多好多人啦, 又興奮d. 實在太多人啦! 7點15分先跑得過個起步點, 跑得兩步又停,太多人啦, 未過西隧之前根本係係人群裡面走黎走去. 一入西隧先叫做開始有得跑下. 西隧個段一上斜, 真係開始有d辛苦啦, 又焗又熱, 一出西隧空氣清哂, 點知又上斜, 跑過一段平少少既路, 吓!!!!!!!!!! 又上斜~~~~~上到幾時呀~~ 自已係咁跑係咁跑, 上斜落斜,終於見到金紫荊啦, 跑完!!好野!! 個人真係好high, 下年我一定要再參加.


好老套呀: 做人都係咁啦, 有時上斜, 有時又落下斜, 有時辛苦, 有時又好舒服, 不過記得要跑, 唔好停"底", 同記得跑緊個時0弟下週圍d風境, 先跑得開心.


ps 係度要多謝我d同事, 同我一齊參加, 一齊練跑, 又同我地等位飲茶. 多謝!


結果: 今次自己跑第 ............................ 18xx 好大既數字








2 Comments:

Blogger cching said...

人生係老土,但係一樣要繼續跑,最鐘意你講係:「做記得跑緊個時0弟下週圍d風境, 先跑得開心.」
有時人老是在跑忙了身邊一切,enjoy 吾到過程.ai....

7:20 PM  
Blogger lee's wonderland said...

我自己真係好(需要)享受過程既人呀

9:35 AM  

Post a Comment

<< Home