Friday, March 09, 2007

Shanghai Week
5 Mar - 11 Mar

因為yarn show原固, 這次已經是我第二次到上海. 上次係上年9月, 第一次到上海, 感覺係上海係一個城市, 好忙好多人.

今次, 嘩, 感覺好唔同呀. 時間又多咗啦, 野又唔係咁多要0弟, 好快就攪掂要做既野. 所以今次去咗好多地方.


和平飯店- 係就係有d搵苯, 但係其實佢d菜係好食既. 一碟糖醋雞球真係香港食唔到, 好好食呀,食完仲可以行上天台, 可以0弟哂成個外灘夜境, 好靚呀


和平飯店 jazz bar - 好犀利呀, 個個老人家都6 ,70 歲, 仲咁好氣, 雖然係有d悶, 但係氣氛就好好, 係冇人係度猜"梅"既.


其實成個外灘既建築都好靚, 有時間要再慢慢行


第二日0弟完yarn show, 下午就已經去咗城隍廟食小籠包, 我以為城隍廟係一個很細既地方, 點知裡面好大呀, 係就係commercial咗d, 但係都好靚呀. d小籠包真係好好食呀.


我地再比錢入咗裡面一個叫豫園既中國明朝官宦人家間屋. 真係好犀利, 有錢人真係有錢人, 連地下都係續塊石片砌成. 有好多花園,有多池塘, 我地話係度住,一個月都未必有人知你係度呀.


我又去咗一個區叫法租界, 裡面d樓都係平房, 係入面行都好有3, 40年度上海feel, 好正. 仲有一間cafe 店叫 cafe one ( 係永樂街 街尾)係屋中屋, 間cafe裡面仲有一間古董真屋, 好犀利呀. 下次去上海要再行過.


夜晚我地又去咗高消費區 - 新天地- 好悶呀. 不過, 又比我個抵死同事問到, 一個夜蒲點叫復興公園呀, 不過我地太夜去啦, 佢地全世都係收2點架.


上海- 雖然唔係真係咁好玩, 可以話有d悶, ( 而且消費真係好高好高). 但只要慢慢行, 慢慢感受下, 都好有feel- 一個好有歷史既城市. 死啦!! 我唔係黎旅行架, 我係黎做野架, 一d野都冇做添, 死硬.




0 Comments:

Post a Comment

<< Home