Friday, March 16, 2007

Green Week
12 Mar -18 Mar

今個星期係自己一個新體驗, 因為我成個星期都係食素呀. ( 唔係食齋呀! 只係唔食肉啫)
其實我想試好耐啦, 咁橋有一個禮拜唔駛點見人, 又冇乜飯局, 就試一個星期啦.
一個禮拜裡面有好多野可以講, 但最想講就係- 點解我要食素呢.

呢個問題係我開始既時候, 其實我冇問過自己. 直至食咗兩日我就開始要問自己點解呢? 為健康? 唔殺牲? 人做我又做? 為食素而食素? 定係我太無聊呢? 可能我真係好無聊.

雖然出發點唔知為乜, 但係的確係一個新既體驗- 你未試過就唔會知. 就好似旅行咁, 你冇去過, 只係0弟相, 0弟片, 你係冇法指明白世界有幾大, 有幾抵死, 有幾好玩.

原來食素對於我黎講, 唔係咁難, 唔需要改變太多野. 但係最唔方便就係下下都冇"叮叮"野食, 係超市入面, 大大大部份即食野都係肉, 好多肉. 希望日後有人發展下呢個市場.


至於我有冇健康到呢, 就真係唔知啦! 不過, 我就好唔小心整到腰骨d肌肉, 成個星期都好痛, 起身坐底都有問題, 好唔方便. 真係小心身體, 愛惜自己.


2 Comments:

Blogger cching said...

其實食一星期並不難,再長D的日子會更難,
自己食吾難,有飯局就麻煩啦,

咁你每晚都“sharp“菜咪得囉。勁fit!

8:07 PM  
Blogger foxymcdee said...

好開心呀!
其實如果我既朋友一餐唔食肉我都開心:)因為一餐素餐,己經save到幾個小生命:)
不過開始食素最明顯係:日日會便便,最初仲會多左屁屁!(怪!)同埋過一段日子手臂上D粒粒無左!注意飲返多D奶,食下紫菜,菠菜:)
一星期都好呀。我有一位老師仲得意,中午食素,晚上就可以食肉。自己喜歡啦。

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home