Monday, April 09, 2007

Sick week part I
26 Mar - 1 Apr

又病啦!! 本來都好好地, 點知又病啦!
人地話運動做得多, 身體自然好, 病痛都少d. 但我就成日病,點解呢? 可能我做個d根本都唔算係乜野運動, 我又冇跑, 又成日傷.
星期一又比我做咗一堂好勁嘅瑜伽- power II. 好勁呀, 2個月未試過咁勁啦!! 下星期一定要再試過. 我地係個半鍾裡面,總供做咗~~~~~~大約60幾個post. 我成身濕哂, 連under都濕哂呀. 好開心呀!! 可能我真係一個好鍾意挑戰嘅人.
不過一個好消息又黎啦 - 就係, 慢長嘅3月完啦. 好野!! 下個星期又放咁多假...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home